Zeppelin logo

Ofte stillede spørgsmål


Tager I praktikanter?

På Teatret Zeppelin tager vi både skolepraktikanter, virksomhedspraktikanter og løntilskudsmedarbejdere.

Du kan holde øje med ledige stillinger her: http://www.zeppelin.dk/om-teatret/ledige-stillinger/, eller sende en uopfordret ansøgning til lasse@zeppelin.dk eller til mie@zeppelin.dk

Tager I imod dankortbetaling?

Nej. Vi tager desværre ikke dankort på teatret, men vi tager både imod kontanter og MobilePay.

Kan vi købe mad på teatret?

Øverst i teaterhuset har vi Kaféen. Kaféen serverer ikke mad, men slik, chokolade, øl, vin og vand og varme drikke. Kaféen har kun åbent for salg i weekenden.

Må vi spise madpakker i Kaféen?

Det er altid tilladt at spise sin medbragte mad i Kaféen. Kaféen lukker dog, når sidste forestilling er sat i gang, så hvis I er en skoleklasse, der vil spise i Kaféen efter forestillingen, skal I aftale det med teatrets personale.

Spiller I også for voksne?

Teatret Zeppelin er et skole- og familieteater, men vores forestillinger henvender sig til alle! Voksne bliver ofte rørte og imponerede over vores forestillinger, og vi oplever, at folk får noget forskelligt ud af dem, alt efter (livs)erfaring. Så ja, vi spiller for voksne!

Er der nummererede pladser?

Vi har ikke nummererede pladser, men vi har en optimal publikumsopbygning, som sikrer, at alle ser godt. Så du behøver ikke at stå klar foran dørene længe før de åbner, for at få en god plads. Den ekstra tid kan du i stedet bruge med varm kakao eller sodavand i vores hyggelige Kafé.